Valborg

2010-04-30 @ 09:21:48 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (0)
Bussarna är pyntade med svenska flaggan på taket.
Vädret är helt okej varmt ute. Jag slutar tidigare idag.
Min dator samarbetar faktiskt med mig idag för en gångs skull.
Min mobil har inte dött en enda gång idag också för en gångs skull.
Mamma väckte mig så jag inte kom försent till skolan.
Mamma gjorde frukost åt mig för att jag inte orkade.
Men ändå, är dagen helt värdelös. Och jag orkar ingenting.

Somnade aldrig inatt, satt i min säng och stirrade rakt ut i luften.
Dom stunderna jag inte vred och vände mig i sängen.
Dom stunderna tårarna inte rann ned för kinderna.
Dom stunderna jag verkligen inte ville vara kvar här mer.
Dom stunderna satt jag bara, satt och stirrade ut i tomma intet.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre, allting är bara så suddigt.
Tårarna fyller ögonen så fort jag tänker på det. Jag vet inte.
Hur mycket kan en människa gråta egentligen.
Tydligen sammanlagt i 11 timmar, om inte ännu längre.
Jag är så förvirrad, jag fattar ingenting längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback