The Last Sunrise

2010-04-27 @ 20:57:33 Länk till inlägget Jag rasar Kommentarer (0)
"My body dies
But still my soul remains eternally
in search of Caspian waves and shallow graves
Explain why me"

Usch, känner mig som världens mest tvinnade människa.
Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre.
Allting bara twistar runt inuti huvudet. Hela huvudet känns som en bomb.
Jag blir galen på omvärlden. Och skolan är bara ett rent helvete nu.
Johan tyckte jag skulle prata med skolkuratorn. Men vad hjälper det?
Är nervös, frustrerad och förvirrad.
Men vad fan hjälper det. Ingenting antar jag.

Mina känslor bara försvinner ut i luften.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra längre.
Jag är kluven, jag är förstörd och jag orkar inte.
Jag vill bara slippa alla problem. En gång för alla.
Varför kan ingenting fungera så som det borde.
Allting bara går åt helvete verkligen.

Vet inte vad jag ska göra längre, jag är så jävla äcklad.
Jag vet inte ens hur jag ska reagera längre.
Det bara snurrar runt omkring mig nu för tiden.
Men vad är tid, nu när jag inte bryr mig ett skit.

i wish i could stay bone to bone ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback