Take your life with cocain

2010-04-03 @ 20:24:11 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (0)
Ligger i trollets säng. Han ligger och petar mig på rumpan
och pratar med elak i telefonen. Jag kan säga elak här för han läser inte min blogg. Hihi.
Det är awesome, och jag är så trött så jag kan spy. Elak är full. Klockan är halv 9....
Herregud, det är sjukt. Han tog en öl till.. Och kaffe.. Och blåbärs likör lät fan inte gott..
Jag hatar blåbär. Jag hatar blåbär så jävla äckligt. Och fy fan vad han babblar.
Jag vill dö. Dö, dö, dö. Jag slutar lyssna nu tror jag. Herregud. Jävla fyllesvin.
Och faaaan vad sugen jag blev på att supa nu... Jävla elaka cp elak!
Nu ska jag dö i jontes säng. Dö kenneth, dö en plågsam och säker död.
Jag vill också supa :(
OH JÄVLAR, jag gjorde en gubbe. För första gången på massor av inlägg..
Inkluderat den andra bloggen också. Fu! Nu dör jag lite halvt här.
Nej jag ska pussa jonte. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback