Rehab

2010-04-04 @ 11:51:49 Länk till inlägget For eternity Kommentarer (0)
Godmorgon. Eller om det är en jävligt bra morgon var väl lite att ta i.
Hade svåra sömproblem inatt. Okey jag överdrev. Men jag kunde inte somna.
Var cp, jonte sov som en liten gris. Men jag väckte honom, hihi. As snel hest!

På tal om ingenting så ska vi till Huså idag. Vad nu det är. Enligt jonte är det en husvagn.
Wow, en husvagn ute i skogen. Låter skit mysigt. Ehehe. Sen ska vi åka skoter. 
Hihi, awesome. Med tanke på att det var ju faktiskt väldigt roligt. Dock ville jag inte erkänna det.
Och jag tänker inte köra själv. Jonte får köra så sitter jag bakom. Det duger bra för mig.
För jag far väl ändå åt helvete antar jag. Så jävla usel som jag är. Eller snarare otursföljd.
Jag tror helt ärligt att jag är det. På tal om helt random saker alltså.

Nu ska jag kasta mig över gosen och se om jag kan stjäla några pussar.
Ahaha, sötchey_93. Hihi, jag vet att han tycker det.. *blink*
Hihi, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback