Pain

2010-04-01 @ 09:20:04 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (0)
Ännu en sömnlös natt.
Låg vaken och vred mig hela natten. Ingenting kändes rätt och allting bara snurrade i huvudet. Tankar om allt, känslorna bara flödade genom kroppen. Slutade med att jag låg skakande och grät. Kände inte för att göra någonting. Och nu är jag bara så otroligt trött. Vill lägga mig ner och sova.

Bävar inför 5 timmars resan upp till stugan. Jag avskyr att åka bil. Blir så sjukligt rastlös. Usch.
Men fortfarande positivt är att jag får träffa Jonatan imorgon. Mitt lilla trollebarn som är ungefär lika exalterad som jag är på att träffas. Då det har gått ungefär en månad sen vi sa hejdå sist. Det suger att ha en pojkvän som bor ovanför molnen i norrland. Men vad ska man göra. Ingenting att göra åt antar jag.

Ska hitta på något vettigare nu. Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback