Meltdown

2010-04-17 @ 23:27:05 Länk till inlägget For eternity Kommentarer (0)
Mitt huvud är sprängfyllt, av allt möjligt. Jag vet inte vad för skit.
Allt möjligt skit som bara flödar över inuti hjärnan.
Vet inte ens vad jag ska skriva egentligen.

Vill bara skriva att du är ett självuppblåst svin.
Vill skriva hur otroligt jävla korkad du är och hur mycket jag avskyr det.
Hur jävla dum i huvudet du verkligen har blivit.
Och hur egocentrisk du kan vara ibland. Men jag kan inte.

För egentligen vill jag bara att du ska vara här så jag kan krypa ihop intill dig.
Känna hur dina armar lindas hårt runt omkring min lilla kropp.
Hur dina andetag blåser varmt och kallt om vart annat i min nacke.
Vill känna hur dina händer fumlar längs min midja.
Hur du tar tag runt min kropp och drar mig intill dig.
Du flyttar bort enstaka hårstrån som hänger fram över ansiktet.
Tittar mig in i ögonen och trycker försiktigt dina läppar mot mina.
Du pressar mig hårdare emot din kropp, och tryggheten kommer krypandes.
Du kysser mig på halsen och viskar mig i örat att du älskar mig.
Hur jag får krypa ihop och trycka in näsan i din halsgrop.
Bara för att får känna din underbara lukt en gång till.
Du luktar ännu mer underbart när du ligger och sover tätt intill mig.
Varje natt du kryper tätt intill mig det är då jag är som allra lyckligast.
Du är det bästa som har hänt mig, och jag vill aldrig förlora dig.
Det ska vara Jonatan ♥ Johanna inte bara nu utan föralltid.
8 månader är ingenting och framtiden har mycket att ge för oss.

Together we're stronger than one. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback