I slowly fades away

2010-04-29 @ 22:06:56 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (0)
I was in your arms
Thinking I belonged there
I figured it made sense building me a fence
Building me a home
Thinking I'd be strong there
But I was a fool playing by the rules

Jag vet inte vad jag ska göra längre.
Det är som om en genomskinlig dimma svävar omkring mig.
Allting bara snurrar i huvudet, hela världen snurrar runt mig.
Jag önskar jag kunde säga som Krunegård "hela världen är så underbar"
Men så fan heller den är. Jag hatar världen. Jag hatar människor.
Jag hatar hur du beter dig mot mig. Jag hatar att du är en respektlös idiot.
Jag tänker sluta bry mig om vad du säger, tänker sluta bry mig vad du gör.
Tänker sluta lyssna på allt du har att säga om saker och ting.
Du förvärrar bara allting ännu mer. Som om det inte är jobbigt redan?

♥ Per aspera ad astra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback