I panic

2010-04-17 @ 17:27:35 Länk till inlägget Hästarna Kommentarer (0)
Jag avskyr min jävla psyk lillasyster.
Kan hon någon gång låta mina grejor vara i fred för en jävla gångs skull!
Jag hatar det här, jag vill ha ett lås på mitt rum!

Provridit en ny pålle idag i alla fall. Får se hur allting blir senare.
Savas var också taggad på allting idag. Blåsten gjorde allting mycket värre också.
Skulle trava på volt ute i granhäcken men det fungerade ju inte.
Han taggade till rejält och skulle bara galoppera hela tiden.
Lade av bockningar i vänster galopp också. Men men, får hoppa på bättre imorn.

Ska tillbaka till stallet ikväll också för att äta pizza med alla. Mys!
Nu ska jag försöka vila lite och tvätta rent min piercing.
Cuz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback