I dare you to move

2010-04-29 @ 10:09:26 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (0)
Someday we'll know, If love can move a mountain
Someday we'll know, Why the sky is blue
Someday we'll know, Why I wasn't meant for you

Sitter i skolan, en en gång. Och typ halvdör.
Känns som om jag har feber, är trött som satan.
För nej inte fick jag mig någon sömn inatt. Gick inte alls att somna.
Låg vaken och funderade på allt och ingenting. Hatar nätter.
Det är äcklig lunch i skolan, det suger. Typ rester med ris?
Enligt Lina är det i alla fall rester med ris.
Jag skulle bara vilja lägga mig ner och sova på tangentbordet.
Fy fan vad skönt det skulle vara egentligen. Mums för att sova.
Nu ska jag inte alls lyssna på läraren och sen typ sova eller nått.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback