Even if the sky is falling down

2010-04-12 @ 17:38:10 Länk till inlägget For eternity Kommentarer (0)
Hemma igen.. Vet inte riktigt hur det känns. Träffade mina älskade bebs i skolan!
Kändes otroligt bra dock, trots att jag saknar min älskade trollunge.
Har bara varit från honom i 24 timmar och det känns som om jag ska spricka redan.
Varför bor han där han bor? Jag önskar han bodde närmare mig. Mycket närmare.
Jag avskyr jävla åre, jag avskyr äckliga cp åre, önskar jag kunde bomba stället.

Hade btw box på idrotten, är helt slut i kroppen. Skit jobbigt var det.
Och hon Emelie var inte direkt nådig med oss. Hon var rejält tuff.
Och jag kommer ha rejäl träningsvärk imorgon.

Nu ska jag ut och träffa mina älskade ponnysar! Var två veckor sen sist! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback