Down

2010-04-18 @ 19:52:19 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (1)
So baby don't worry,
You are my only,
You won't be lonely,
Even if the sky is falling down
You'll be my only
No need to worry

Jag sitter med en sugkopp på magen, känner mig vacker som tusan.
Men piercingen är inte direkt så fräsch så vi tvättar dagligen med koksalt-lösning.
Jätte duktig chey är jag faktiskt. Även fast ingen tror det.
Och imorgon har vi bodypump med klassen, på tisdag kör jag och hanna core/box.
Sen torsdag/fredag gym. Nu jävlar ska vi hårdköra fram till i sommar.
Och helgen har varit sammanfattat med ett ord: Förvirrande

Trodde helt seriöst att mitt förhållande var helt over and out.
Men allting löste sig och jag insåg nu att jag saknar min pojke otroligt.
Jävla äckliga åre bajs. Dock är han i Östersund nu.. Men ändå.
Norrland som Norrland eller hur..?
Distansförhållanden suger verkligen så otroligt hårt.

Nu ska jag plocka bort min sugkopp och sen kanske ut och köra med mor!
Awesome, börjar gå ganska bra nu faktiskt.
Cuz ♥

jätte söt bild på mig, hanna och martin!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha fett cute!!

2010-04-18 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback