Control or whatever

2010-04-16 @ 09:33:45 Länk till inlägget Today we run Kommentarer (0)
Oh webdesign på schemat. Men om man tänker efter så är ju bloggen ett konstigt sätt att arbeta med webdesign.
eller?
Mohaha, fick dessutom reda på att Erik läser våra bloggar, inklusive min? Hihi.
Och alla som bloggade slutade på anna tydligen. Wow, vad mysigt, hihi.
Okey, jag är typ fnissig och cp idag. Taggad på fest ikväll. Var ett tag sen nu!
Sen ska jag upp tidigt på lördag för att provrida en ny häst. Det blir bra.
Tar det bara lugnt ikväll och chillar med alla miljoner människor. Åwsum.
Hanna har damp, typ spammar min blogg. Men oki, det får duga.
Langar bild på håret senare. Bloggen är så tråkig utan bilder nu..
Coz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback