Bring me a pony

2010-04-12 @ 22:14:58 Länk till inlägget Hästarna Kommentarer (2)
Har hittat en sjukt vacker häst som jag skulle vilja ha.
Frågan är bara hur den är osv..
Eller egentligen har jag två alternativ.. Men friesern känns väldigt lockande.
Då dom är så vackra i kroppen och i stegen. Men jag vet inte.
Det känns som om dom är mer lämpade till dressyr..
Och jag vill väl egentligen satsa på hoppning.
Men ändå -hur jävla underbar som helst-
Nu ska jag nog hoppa i säng och glo en film eller någonting.
Ringa min gos ska jag göra i alla fall. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda Jungklo

I will bring you a pony, I have a spare..

2010-04-13 @ 00:36:35
URL: http://mathildajungklo.blogspot.com
Postat av: linn

jag dör vad fin

2010-04-13 @ 11:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback