Around the world

2010-04-19 @ 22:20:18 Länk till inlägget Jag får lixom ingen ordning Kommentarer (0)
Vilken hemsk dag egentligen.
Allting har gått åt helvete på riktigt idag..
Sitter och lyssnar på Offsprings nu, ska nog hoppa i säng snart.
Men tror fan inte jag kommer kunna sova. Inte när bebi är på akuten.
Han är en sjukhus magnet min älskade. Vet inte riktigt varför men men..
Var dock bara en allergichock eller någonting enligt hans mamma osv.
Men ändå, klart man blir orolig. Vem blir inte det lixom..?
Hatar att han är så jävla otroligt långt bort och att det är 24 dagar tills jag får krama honom.
Har spenderat mesta del av kvällen såhär = Datorn, emohumör, sims och musik.
Skriver mer imorgon, orkar inte riktigt just nu.
Cuz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback